3 de janeiro de 2018

Turn the notification on!

You never wanted to know what I planned for my life, and you never gave me the chance to start explaining.
Do you want me happy for who I am or do you need me so bad you can't see I'm getting hurt 'round your words ?

Eu quero ser mais do que as expectativas, quero o mundo na palma da minha mão, quero dominar as paisagens, quero ser mais do que uma lenda, quero ser lembrado no norte, no sul, no centro de tudo, quero meu nome nas paredes mais altas, em destaque para que todo vejam onde podem chegar, onde eu cheguei.
Não sou igual a você, quer ser maior, quero ser ainda melhor; eu posso ser maior, eu posso ser -bem- melhor.

I know your history, I really try to understand your thoughts but, we're different. There's no possibility of keeping you in an illusion you created. I won't be that person; I won't be another version of you.

Pode ser cantor, astronauta, policial, advogado, ator famoso ou um ativista praticante. Pode ser hoje, mês que vem ou daqui a 5 anos. Pode ser aqui, no Japão, no Alaska, Malaui ou na Inglaterra. Pode ser sozinho, com outros, com um só ou um país inteiro. Mas vai acontecer. 

I wanna achieve the best, reach the top and win my own battles. You can say anything to change it but I made up my mind. You maybe will be proud. I'll give my everything, I can promise this.

2 comentários: